Людям, які приходять в кінотеатр, щоб почавкати і поговорити по мобільному телефону, будуть показувати рекламу про те, що потрібно вести себе культурно.
Саме з такою метою був проведений конкурс соціальної відеореклами "Хто культурний, тому і кіно". Таким чином роботи переможців та фіналістів будуть крутити перед показами фільмів в українських кінотеатрах, повідомляє cultprostir.ua.
Зазначається, що конкурс пройшов з ініціативи Фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival.
"Ми не ставимо за мету повчати. Нам хотілося максимально коректно по відношенню до глядачів донести думку, що в кіно можна вести себе більш культурно", – каже представниця Molodiya Festival і одна з організаторів конкурсу Наталія Шевчук.
За її словами, журі віддали перевагу роботам з гумором, щоб ця реклама нікого не обтяжувала і не звинувачувала.
У конкурсі взяли участь 200 роликів з різних міст України. Кращими визнали роботи "Не виводь людей з кіно" Сергія Пудіча, "Глибина" Олега Мороза і "Вимкни мобільний в кінотеатрі" Юрія Ластівки.
Читайте також:
- У Канаді зняли "божевільну" рекламу російської горілки
- Відразлива реклама: бойовики придумали торговий піар-хід
- 5 прийомів реклами, які змушують нас купувати
- В Одесі з історичних будинків з боєм знімають потворну рекламу
- Зі станції метро "Вокзальна" в Києві зняли скандальну рекламу
- Заступник Кличка погрожує спиляти болгаркою рекламу на "Вокзальній"