Перше місце серед найбільш популярних ігор 2016 року зайняв трейлер шутера Battlefield 1 з показником в 50 мільйонів переглядів.
Про це повідомляє YouTube, який підвів підсумки року в розділі ігрових трейлерів.
Лідера оцінювали за кількістю загальних переглядів. У шорт-лист потрапили тільки ролики проектів, чий реліз відбувся в 2016 році, повідомляє Kotaku.
Згідно з рейтингом, на другому місці з цифрою майже в 36 мільйонів показів розмістився трейлер головного конкурента Battlefield – бойовика Call of Duty: Infinite Warfare.
Третю сходинку хіт-параду зайняв рекламний ролик мобільної гри Clash of Clans: Hog Rider, у якого YouTube нарахував 32 мільйони переглядів. Ще один портативний хіт, Clash of Clans, посів п'яте місце (17 мільйонів показів).
Замикає десятку лідерів, показавши результат в 9.6 мільйонів переглядів, рекламний ролик шутера DOOM. Його постановкою займався відомий голлівудський режисер Джозеф Косинські ("Облівіон", "Трон: Спадщина").
При цьому наголошується, що сервіс не оцінював показання на виставках трейлери God of War і Spiderman, які користувалися високою популярністю на YouTube.
Читайте також:
- Помер 93-річний актор з "Гри престолів"
- Розвідка розповіла про плачевну ситуацію в рядах бойовиків
- У київському готелі знайшли підпільне казино
- Як тренувати пам'ять дітей: ТОП-8 розвиваючих усних ігор
- Вчені визначили, чим можуть бути корисні комп'ютерні ігри
- Як допомогти дитині почати розмовляти
- У Харкові проведуть фестиваль для розвитку інтелекту