I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Як досягти успіху в бізнесі: дев'ять настанов переможця

Успіх – це перш за все досвід і якість виконання роботи, а не просто геніальна ідея

Досягати успіху хочуть багато, але далеко не у всіх це виходить. Причин тому багато, але для досягнення своєї мети потрібно працювати. 

Про те, що означає бути переможцем в бізнесі, розповідає відомий підприємець, консультант і автор Entrepreneur Стів Тобак, передають Мізки.com

Реклама

За його словами, більшість творців стартапів і власників малого бізнесу недостатньо собі уявляють, що означає бути переможцем. Тому вони просто йдуть за прикладом Річарда Бренсона, Марка Кубана і інших успішних людей, намагаючись зрозуміти, як мислить людина-переможець.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

На жаль, образ мислення – це тільки початок. Довготривалий успіх спирається на здатність прислухатися до своєї інтуїції не менше, а то й більше, ніж на вміння мислити. Він вибудовується не стільки на розумінні себе, скільки на взаємовідносинах з іншими.

Успіх – це перш за все досвід і якість виконання роботи, а не просто геніальна ідея. Успіх – це вміння діяти, а не мріяти.

І ще одне: успіх починається з настанов, що визначають вашу поведінку. Настанови успішної людини – це настанови, які спонукають діяти. Ось ці дев'ять настанов.

Реклама

Якщо я не кращий – тоді найкращий хтось інший

Всі говорять про те, що важливо любити свою справу. Але якщо ви – тільки один з багатьох тисяч, які роблять одне і те ж однаковим чином, ви не зможете полюбити результат своїх дій. Захопленість справою – гарний початок. Але це тільки початок. Щоб стати переможцем, ви повинні бути кращим у своїй справі.

Я слухаю інших, але довіряю тільки собі

Успіх – це в основному вміння приймати правильні рішення. Інформація – це сила, але сьогодні, за великим рахунком, у всіх є доступ до однієї і тієї ж інформації, тому правила гри відносно рівні. Саме тому, корисно перебувати в оточенні кращих, справжніх лідерів, але коли ви – бос, на кону – ваш особистий успіх. Отже, довіряйте власній інтуїції.

Немає сенсу говорити людям те, що вони хочуть почути

Більше кліків, більше послідовників – сьогодні цього хочуть всі. І водночас всі бояться образити інших або показати себе як негативно налаштовану особистість. Тому так багато людей постять дурні, порожні, бездумні, утопічні поради та міркування. Ваша цінність в тому, щоб говорити людям правду, особливо коли вони не хочуть її чути.

Ідеї, над якими я не працюю, не існують для мене

Ідеї – це просто думки. Вони є у кожного. Контент – це просто ідеї в паперовій або електронній формі. Всі генерують їх. Єдина відмінність в тому, що ви реально робите. У тому, чим ви займаєтеся. У тому, що ви даєте іншим. Все інше – лише марнослів'я.

Якщо всі це роблять, то я зроблю це інакше

Навіщо людині, яка хоче бути переможцем, занурюватися в соцмережі і цифровий маркетинг? Цим і так займається кожна пересічна людина. Ви не зможете виграти, йдучи таким шляхом – так тільки надовго засяде в окопах цієї війни. Якщо ви використовуєте ті ж інструменти, що і інші, і робите те ж саме, тоді нічим не відрізняєтеся від інших. Крапка.

Слідуючи за іншими, я відмовляюся від шансу бути лідером

Називайте це як хочете – плем'ям, стадом, зграєю, натовпом, компанією – але завжди на чолі тільки одна людина, один лідер. Ви можете бути цією людиною або кимось іншим. Немає нічого поганого в тому, щоб іти за кимось. Але якщо ви послідовник, а вважаєте себе лідером, то глибоко помиляєтеся.

Клієнтам байдужі концепти і контент: вони цінують реальні рішення

У бізнесі, за великим рахунком, працює одна фундаментальна концепція: продавати продукти і послуги, які потрібні клієнтам. Тому справжнього успіху досягають з тим, що краще вирішує серйозні, болючі проблеми людей.

Велика проблема + хороше рішення = велика перемога.

Запам'ятайте цей приклад.

Мене не влаштовують мої досягнення

Сьогодні не дуже багато бізнес-книг дійсно гідних нашої уваги. Але книгу Марка Маккормака "Чого не вчать в Гарвардській школі бізнесу" варто прочитати. Маккормак каже, що ключова риса чемпіонів – їх "глибока незадоволеність власними досягненнями".

Змиритися з поразкою – не варіант для мене

Всі навколо стверджують, що невдачі – це нормально. Але тільки тому, що поразки роблять нам боляче. Чим більше нам болить, тим ми глибше усвідомлюємо, що саме пішло не так, можемо чогось навчитися на цьому прикладі і більше не повторювати помилки. Ви стаєте сильнішими і мудрішими. Але цього не станеться, якщо невдача не надто болюча. Не потрібно боятися поразки, але і не потрібно плутати її з перемогою: ваша мета – не програти, а перемогти.

Головна думка полягає в наступному: настановки мають значення тільки тоді, коли вони спонукають вас діяти. Перемога – це дія.

Тим часом сайт "Сьогодні" з'ясовував, як покращити спілкування зі своїм партнером: три простих способи. Минулі заслуги не мають ніякого відношення до ваших стосунків сьогодні.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти