I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Як знайти спільну мову з поколінням Z

Покоління Z не уявляє свого життя без гаджетів, смартфонів і інтернету

В середньому покоління змінюється кожні 20-25 років відповідно до теорії поколінь американських вчених Нейла Хоува і Вільяма Штрауса (1991 р). Кожне має свої риси характеру, особливості та звички. Наприклад, ті, хто народився до 1960/63 року – так звані "бебі-бумери", звикли всього добиватися своєю працею, важко працювати, щоб чогось досягти, звикли перебувати в колективі і стійко переносити тяготи життя.

Покоління Х (народжені з 1963 до 1981/84 рр.) – це ті, хто народився ще до цифрових технологій, але вже набагато легше ставиться до життя і роботи. Це люди-одинаки, які віддають перевагу індивідуалізму перед колективізмом, але при цьому хороші командні гравці. Вони з дитинства привчені до самостійності і націлені на особистий успіх і готові до змін. До речі, засновники Google, Tesla, Amazon, Space X – вихідці саме з цього покоління.

Реклама

Покоління Y (1984 – 2004 рр.) – "мілленіали" – люди, чий девіз "роби зараз і відразу". Вони дуже швидко вчаться, хочуть працювати не тільки за гроші, тому що вірять у мрію і ідеали, вважають за краще гнучкий графік роботи і шукають не стільки стабільний дохід, скільки "справу всього життя".

Покоління Z – це діти, які практично народилися з акаунтами в соціальних мережах і виросли з гаджетами в руках і не уявляють свого життя без цифрових технологій.

  • Хто такі "зети", як з ними спілкуватися і уникати конфліктів?

Вони не уявляють свого життя без гаджетів, смартфонів і інтернету. Покоління, яке народилося в епоху інформаційних технологій, називають поколінням Z. А вже буквально через кілька років вони становитимуть 20% робочої сили в світі.

Реклама

Ті, хто народився після 2003-2004 років, мають так зване "кліпове" мислення. Їх особливість – багатозадачність, індивідуалізм, волелюбність, побутової мінімалізм, відмінне знання цифрових технологій, тому в швидкості сприйняття інформації їм немає рівних.

Це ті, хто шукають в ресторані спершу не меню, а вай-фай. Піраміда цінностей Маслоу доповнилася ще однією базовою потребою – розетка/батарея і вай-фай. І це без перебільшення. Для них авторитет – не той, хто багатий і успішний, а той, у кого мільйони фоловверів в Instagram. Гроші для них не самоціль, а ключ до свободи і можливостей втілювати свої божевільні ідеї. Їм не цікаві новини політики, але їх турбують глобальні проблеми – наприклад, екологія. Їм подобається дізнаватися нове, бути в курсі всього.

Вони не прив'язані до будинку і країни, живуть "тут і зараз", рухливі і ненавидять графіки і рамки. В колективі і на роботі вони цінують свободу (прив'язку не до графіку, а до результату). Вони дуже креативні, фонтанують новими ідеями, шукають сміливі рішення.

Реклама

Нагадаємо, раніше ми розповідали, чому батьки не розуміють дітей-підлітків.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти