Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.
Прийняти
Головна Сьогодні

Як зробити резюме краще: внесіть всього три правильні правки

Краще заповнюйте форму резюме, а не вставляйте готове, наприклад, в розділ "Додаткова інформація"

Резюме. Фото: pixabay
Резюме.
Фото: pixabay

Щоб максимально підвищити шанси на хорошу роботу, внесіть правильні правки в своє резюме. Адже від того, як воно виглядає, залежить перше враження, яке складеться у потенційного роботодавця про кандидата.

Якщо "професійна візитка" складена неправильно, вона не структурована і не змістовна, то у неї дуже мало шансів відповідати пошуковим запитам рекрутерів, зазначає Work.ua і ділиться порадами, як змінити ситуацію.

1. Напишіть кілька резюме для різних вакансій

Як відбувається пошук кандидатів на сайтах пошуку роботи? Припустимо, рекрутер шукає бухгалтера. Він вписує назву потрібної позиції в рядок пошуку і з отриманих результатів вибирає відповідного кандидата. Якщо у вас одне резюме, і посада в ньому вказана по-іншому, наприклад, економіст або фінансовий менеджер, то воно може не потрапити на очі ейчару.

Тому складіть декілька резюме на різні вакансії. Ви бухгалтер – напишіть як мінімум три резюме: для бухгалтера, економіста, фінансового менеджера. Але тільки в тому випадку, якщо розумієте особливості кожної з професій і готові працювати в такому амплуа.

Не варто об'єднувати всі позиції в одне резюме або додавати інші назви, що не відносяться до вашої професійної сфері. Наприклад, продавець, ветеринар, оператор комп'ютерного набору. І тим більше не вживайте формулювання: розгляну всі варіанти роботи.

2. Досвід роботи – це не тільки про посадові обов'язки

Рекрутера мало цікавить, що бухгалтер на минулій роботі оформляв рахунки і акти, юрист становив договори, журналіст писав статті, продавець продавав товар. HR-менеджер шукає неперерахування обов'язків з посадової інструкції, а результат, якого досяг кандидат за певний період діяльності на тій чи іншій позиції. Тут спрацьовує принцип: "Чи зміг там, ще більше зможе у нас".

Описуючи послужний список, не відповідайте на питання: Де я працював? Ким був? Що робив? Задайте собі більш глибинні питання: Що я зробив корисного для компанії? Чого досяг?

Не соромтеся вказати всі, що ви зробили на цьому місці роботи. Наведіть приклади вашої ефективності, скільки ресурсів компанії ви зекономили або скільки грошей принесли своєю діяльністю.

Чому це важливо? Ейчар переглядає на сайті пошуку роботи нескінченну стрічку резюме. Коли у всіх шукачів вказані практично схожі дані: працював там-то, робив те-то, то відрізнити хорошого фахівця серед такої однаковості складно. Виділяйтеся, показуйте свої результати, говорите на мові фактів і цифр.

3. Останнє місце роботи – на перший план

Графа "Досвід роботи" повинна починатися з опису ваших досягнень на останньому місці роботи або з того, де ви працюєте зараз.

Наприклад:

Директор з персоналу з 05.2012 по теперішній час.

Помічник керівника служби підбору персоналу с 01.2010 по 12.2011 (1 рік 11 місяців)

Спеціаліст з підбору персоналу з 01.2008 по 12.2009 (1 рік 11 місяців)

Чому це важливо? Рекрутер дивиться саме на останній досвід кандидатів. Якщо він відповідає вимогам вакансії, то документ зберігають в відгуки, якщо немає – ігнорують.

Пишіть кілька резюме під різні посади, говорите про свої досягнення на попередньому місці роботи на мові фактів і цифр, ставте останній досвід роботи на перше місце – і буде вам щастя.

І ще одна порада: краще заповнюйте форму резюме, а не вставляйте готове, наприклад, в розділ "Додаткова інформація". Окремі графи, підказки допоможуть вам нічого не забути, і в результаті ви отримаєте резюме, яке буде виглядати акуратніше і звичніше для роботодавців.

Читайте найважливіші новини в Telegram, а також дивіться цікаві інтерв'ю на нашому YouTube-каналі.

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів