Головна Сьогодні

ТОП-10 речей, які не можна робити в перший день на новій роботі

Коли робочий день потихеньку добігає кінця, не дивіться на годинник кожні 10 хвилин

Візьміть себе в руки. Фото: pixabay
Візьміть себе в руки.
Фото: pixabay

Перший робочий день на новому місці – це завжди хвилююче. І щоб через нерви не наробити дурниць, важливо бути готовим до різних ситуацій. І почати найкраще з простого. 

Перші дні в новому колективі так само важливі, як і весь процес отримання посади. Експерти порталу Finance.co.uk стверджують, що на новій роботі важливо потурбуватися не тільки про свої безпосередні обов'язки, а й про те, чого робити не потрібно, передає "Новое время".

Нижче рекомендуємо 10 помилок у поведінці в перший день на новій роботі.

1. Не ловіть гав. Так, у перший робочий день ви могли встати дуже рано, щоб добре до нього підготуватися і не запізнитися. Також ви могли не спати всю ніч, переживаючи про перший день в новому колективі. Проте, незалежно від займаної посади, вся увага в цей день буде прикута до вас. Нікому не кажіть про свою втоми і не ловіть гав, це може зіпсувати перше враження про вас.

2. Не просіть про відгули або відпустці. Якщо через місяць або навіть пів року після виходу на нову роботу у вас була запланована важлива поїздка за особистими обставинами, про це варто було вказати ще в супровідному листі при влаштуванні на роботу або на етапі співбесіди. Якщо ви будете просити про відпустку в перший же робочий день, це можуть розцінити як безвідповідальність і байдуже ставлення до нової посади.

3. Не приходьте надто рано. Само собою зрозуміло, що в перший день на новій роботі ви не повинні спізнюватися. Але з'являтися там занадто рано теж не варто, адже ваші колеги і начальство повинні підготуватися до вашого приходу: наприклад, визначити робоче місце або налаштувати техніку. Щоб не відчувати себе ніяково, намагайтеся приходити чітко на той час, на яке вам сказали.

4. Не кажіть про гроші. При знайомстві з новим колективом не розповідайте про обіцяну вам зарплати або про свої заслуги на минулій роботі, інакше ви ризикуєте здатися зарозумілим. Якщо ви відчуєте, що ваша зарплата не відповідає докладеним зусиллям, обговоріть це виключно з вашим керівником, і краще не відразу, а після випробувального терміну.

5. Не дивіться на годинник. Коли робочий день потихеньку добігає кінця, не дивіться на годинник кожні 10 хвилин. Також постарайтеся бути не першим співробітником, який в цей день покине офіс. Інакше про вас можуть подумати, як про ледачого, не готового старатися на благо компанії, співробітника.

6. Не будьте асоціальним. Навіть якщо ви взяли обід з собою, не відмовляйтеся від пропозиції нових колег сходити з ними в їдальню або кав’ярню. Це гарний спосіб познайомитися з новими людьми за межами офісу і дізнатися більше про колектив. З цими людьми ви проводитимете дуже багато часу, тому не варто їх ігнорувати. 

7. Не домислюйте, а питайте прямо. Ставити запитання в перший робочий день – це чудово, тому що це показує, що ви щиро зацікавлені в новій роботі і готові вчитися. Якщо ви виявите, що чогось не знаєте, спочатку запитайте своїх колег, а не робіть щось навмання. Якщо ви допустите помилку, якої можна було б уникнути, задавши питання заздалегідь, буде гірше.

8. Не вдавайте з себе розумника. Якщо вашої думки не запитували, не варто робити поспішних висновків і комусь щось доводити. Спочатку добре вивчіть всі робочі моменти, дізнайтеся характери і звички колег, а потім можна буде висловити свою обґрунтовану і конструктивну думку.

9. Не розставляйте пріоритети по-своєму. У перший день на новій роботі на вас звалиться маса обов'язків і завдань. Щоб робота була продуктивною, важливо визначити пріоритетність виконання цих завдань. Але поки ви тут новачок, краще запитати у більш компетентного співробітника, які завдання потрібно зробити в першу чергу, а які можуть почекати.

10. Не будьте занадто фамільярні. Не заходьте в офіс, розповідаючи всім, якими божевільними були ваші вихідні або яку безглузду ситуацію ви бачили по дорозі на роботу. Спочатку будьте, в першу чергу, професіоналом і ведіть себе стримано. Вже потім, коли з колективом сформуються правильні, легкі відносини, можна буде розповісти співробітникам про особисте життя або пожартувати.

Тим часом вчені з'ясували, що інтенсивні тренування шкодять психічному здоров'ю. У масштабному експерименті взяли участь 1,2 млн американців.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь