Вчені виявили, що дозволяє мозку залишатися молодим і здоровим

Вчені сподіваються, що їх дослідження допоможе зрозуміти, що викликає Альцгеймер і інші захворювання

Фото: pixabay.com

Феномен збереження здорового мозку після 80 років давно цікавив учених, а для таких щасливчиків придумали новий термін – суперейджері. Фахівці Північно-Західного університету виявили певні клітини мозку, які відповідають за збереження когнітивних здібностей в літньому віці. Про це The Guardian.

Провівши дослідження мозку десяти суперейджеров після їх смерті, професор Емілі Рогальський і її колеги виявили підвищений вміст клітин певного типу, веретеноподібних нейронів. Їх виявилося більше, ніж у середньостатистичної 80-річної людини, більше навіть, ніж у 20-річних.

Веретеноподібні нейрони є не тільки у людей, але і у невеликої групи вищих ссавців. Вважається, що вони підвищують комунікативні здібності.

Вчені виявили їх в області передньої поясної кори, яка відповідає за увагу і роботу пам'яті. Ця область в суперейджеров також виявилася товщі, ніж у середньостатистичної людини в 50 – 60 років.