Антропологи переглянули терміни і місце появи перших людей

Виділення Homo в самостійний рід всередині підродини Homininae сталося приблизно 7,2 млн років тому

Виділення Homo в самостійний рід сталося приблизно 7,2 млн років тому. Фото: pixabay
Виділення Homo в самостійний рід сталося приблизно 7,2 млн років тому.
Фото: pixabay

Міжнародний колектив антропологів переглянув терміни і місце появи перших представників людей.

Два відповідних дослідження були опубліковані в журналі PLOS ONE, коротко про них повідомляє Торонтський університет в Канаді.

Фрагменти останків двох представників виду Graecopithecus freybergi, знайдені на Балканському півострові, дозволили зробити висновок, що виділення Homo в самостійний рід всередині підродини Homininae (гомініни) сталося приблизно 7,2 млн років тому в Східному Середземномор'ї.

На думку вчених, вид Graecopithecus freybergi – один з перших представників роду людей (або йому передував). Антропологи вважають, що формування Homo сприяла міграція стародавніх приматів з Північної Африки, що відбувалася через посуху.

До таких висновків вчені дійшли, проаналізувавши антропологічні особливості збережених фрагментів древніх людей (нижню щелепу і премоляр верхньої щелепи), а також провівши радіозотопний аналіз супутніх геологічних відкладень (пилу і солей).

Раніше вчені вважали, що перші люди з'явилися шість-сім млн років тому в Африці, де був виявлений представник роду Sahelanthropus – іншого попередника перших Homo.