Астрофізики виявили в космосі щось дуже дивне

Джерела рентгенівського випромінювання в галактиці утворили незвичайну структуру у вигляді гігантського кільця

Величезні структури "живуть" дуже недовго

Нові дані з телескопів "Чандра" і "Хаббл" дозволили вченим спостерігати незвичайне явище у Всесвіті – незвичайне кільце гігантського розміру в галактиці AM 0644-741. Ця структура у вигляді кільця утворилася в результаті зіткнення двох галактик. Об'єкт, ймовірно, утворений подвійними зоряними системами, в яких є або нейтронні зірки, або чорні дірки.

Друга дивина полягає в тому, що всі джерела випромінювання в кільці відносяться до групи ультраяскравих (ULXs) – такі структури генерують більше енергії на порядок більше, ніж звичайні подвійні системи
.

1537044388.5747
Кільцева структура в галактиці AM 0644-741
Фото: Wikipedia

Алевониживуть недовго-кількамільйонівроків,щоза міркамиВсесвітумайжемить.Вкінціжиттєвогоциклуперетворюютьсявнадмасивнічорнідіриабовнейтроннізіркизвеличезноюмасою.

Космічнекільцеутворилосяпіслятого,як розширюєтьсягазовекільцевідзіткненнядвохгалактикзапустилопроцеснародженняновихзірок.Подібнікільцевіструктури-справжнярадістьдляастрономів.Зїхдопомогоюдужезручновивчатимеханізмиформуванняподвійних зорянихсистеміповедінкуULXs.

Нагадаємо, що раніше астрономи зафіксували інопланетний сигнал, а на Місяці виявили аномальні явища і знаходили сліди стародавнього життя.

Джерело: Naked-science