Астронавти NASA вийшли у відкритий космос

Роберт Шейн Кімброу і Тома Песке провели роботи з технічного обслуговування МКС

АстронавтNASAРобертШейнКімброуіТомаПескезЄвропейськогокосмічногоагентствазробилипершийзтрьохвиходівувідкритийкосмос,передаєКорреспондент.
Вонипровелироботиз технічного обслуговуванняорбітальної станції,повідомиливNASA.

"Вихідастронавтівукосмосвідбувсяо7.24за часомET(13.24поКиєву-ред.)",-повідомиливофіційномублозікосмічногоагентства
.
Астронавтамналежитьвід'єднатикабелітаелектропроводкуPMA-3.Його 26березня за допомогоюруки-маніпулятораперемістятьвіджитловогомодуляTranquilityдозверненоївкосмоссторониз'єднувальногомодуляГармонія.ТакожастронавтипроведутьтехоглядрадіатораМКС.

Астронавти працювали у відкритому космосі близько 6,5 годин.

Другий вихід астронавтів цього екіпажу у відкритий космос намічений на друге квітня. У ньому братимуть участь Кімброу і бортінженер Пеггі Уїтсон. Під час треьего виходу з борту станції, 7 квітня, роботи проведуть Уїтсон і Песке.

Напонім, що міжнародна група вчених змогла виявити сверхмассивную чорну діру, яка була витіснена з власної галактики.

Маса чорної діри перевищує сонячну в мільярд разів, при цьому вона віддаляється від своєї галактики зі швидкістю в 7,6 мільйона кілометрів в секунду, передає NASA.