Астрономи назвали "вбивць" древніх галактик

Вчені вважають, що половина галактик вважається мертвою і в них давно перестали формуватися нові зірки

Фото: pixabay.com

Завдяки надзвичайно високій активності гігантських чорних дір в їх центрі, надактивні галактики, що існували на зорі життя Всесвіту, погасли і перетворилися на "мертві".

Як говориться в дослідженні вчених, опублікованому в журналі Astrophysical Journal, ці квазари могли грати центральну роль в згасанні найактивніших галактик, де зірки народжувалися з рекордно високою швидкістю.

"Вони стали "вбивцями" своїх галактики з тієї причини, що вони були досить потужними для того, щоб викинути майже весь газ з них, знищивши всі "будматеріали" для майбутніх зірок", – сказав учений з університету Айови Хай Фу.

Видання повідомляє, що приблизно половина галактик, що оточує Чумацький Шлях в доступному для огляду Всесвіті, є "мертвими" з точки зору космологічної еволюції – в них досить давно припинили формуватися нові зірки, і тому вони поступово "червоніють" і згасають. Вчені заявляють, що поки не мають відповіді на питання, чому це відбувається.

Раніше повідомлялося, що космічний телескоп "Хаббл" зробив фотографії чорної діри в сузір'ї Діви, яка порушує уявлення вчених про подібні космічні об'єкти.

Джерело: РІА Новини