Астрономи побачили неймовірне народження крижаної планети

На відстані 22 астрономічних одиниць від зірки в диску є пролом, в якій спостерігається низька концентрація великих частинок

Крижана планета. Фото: mobilmusic.ru
Крижана планета.
Фото: mobilmusic.ru

Вчені-астрономи за допомогою новітнього радіоінтерферометра ALMA в Чилі виявили сліди формування планети поруч з "TW Гідри" – відносно недалекої зірки. Про це повідомляє прес-служба проекту ALMA.

З огляду на те, що вісь обертання зірки спрямована майже на Землю, "TW Гідри" є цікавим об'єктом в плані пошуку поруч з нею нових екзопланет.

Вчені досліджували протопланетний диск навколо зірки на двох довжинах хвиль, що дозволило оцінити розміри частинок, його складових. Фахівці побачили, що на відстані 22 астрономічних одиниць від зірки в диску є пролом, в якому спостерігається низька концентрація великих часток.

Розрахунки показали, що цей пролом створена невидимою планетою, і її маса порівнянна з масою Нептуна.

"З огляду на віддаленість орбіти і яскравість зірки, швидше за все, планета повинна бути крижаним гігантом типу Нептуна", – пояснив автор відкриття Такаші Цукагоші.

Джерело: Газета.Ru