Атмосфера Землі має нездоровий вигляд – астронавт

Повітряна оболонка планети стоншується величезними темпами

Атмосфера Землі з кожним роком має все більш нездоровий вигляд. Фото: geo-nature.ru
Атмосфера Землі з кожним роком має все більш нездоровий вигляд.
Фото: geo-nature.ru

Американський астронавт Скотт Келлі, що знаходиться на борту Міжнародної космічної станції, повідомив, що атмосфера Землі з кожним роком має все більш нездоровий вигляд, стоншена величезними темпами і втрачаючи свої захисні властивості, передає Slavpeople.

Келлі, який часто публікує в соціальних мережах різні знімки нашої планети, зроблені з МКС, заявив про жахливий стан повітряної оболонки Землі. Так, він зазначив, що останнім часом викиди вуглекислого газу в атмосфері стало видно навіть неозброєним оком з космосу.

Астронавт підкреслює, що плівка, що захищає все живе на планеті від смертельної сонячної і космічної радіації, стоншується і виглядає дуже болісно. Фахівець не виключає, що в майбутньому Землю може чекати доля Марса, який втратив свою атмосферу близько 4 мільярдів років тому.

Найбільш проблемними з точки зору екології регіонами є Азія і Центральна Америка, де велика частина територій покрита сірою плівкою, яка легко спостерігається з космосу. На думку Скотта Келлі, Земля схожа на людину, яка потребує термінової допомоги лікаря, особливо в зазначених частинах.