Бомбардування Марса термоядерними зарядами виявилося провальною ідеєю

Ідею Ілона Маска про перетворення Марса на планету, придатну для життя, розкритикувало NASA

Перетворення Марса на Землю відкладається. Фото: Daily Mail
Перетворення Марса на Землю відкладається.
Фото: Daily Mail

Ілон Маск раніше запропонував ідею, як зробити з Марса планету, придатну для життя.

На його думку, по полюсах Марса необхідно вдарити потужними термоядерними зарядами, від високої температури яких потануть полярні шапки і замерзлий лід стане рідким, атмосфера розігріється і стане придатною для людини.

14h_fm2017_opener_torpor-11_live
Атмосфера Марса не втримає тепло після вибухів

Вчені з NASA змоделювали цю ідею і розповіли про отримані результати. Виявилося, що ідея Ілона Маска є абсолютно непрацездатною.

За результатами дослідження, бомбардування Марса не приведе до бажаного результату, оскільки на планеті недостатньо вуглекислого газу для підтримки парникового ефекту.

atmosfera-marsa
Вода не може існувати на Марсі в рідкому вигляді
nasa.gov

Крім того, рідка вода не зможе утворитися на поверхні Марса через вкрай низький тиск, який менший земного в 160 разів. Тому вода може існувати на Червоній планеті виключно у вигляді льоду або газу.

Навіть якби був спосіб вивільнити весь вуглекислий газ з надр Марса, згідно з дослідженням атмосферний тиск зріс з 1,2% земного до 6,9%, а цього однак недостатньо.

bcd919fd15ddf5f36789ab79bc825321
Поточними технологіями з Марса зробити "Землю-2" не можна
Daily Mirror

"Тераформування Марса неможливо з використанням сучасних технологій", – заявив Брюс Якоскі, голова дослідження NASA з Університету Колорадо.

Його слова зовсім не означають, що тераформування Марса неможливе в принципі. Просто на поточний момент у людства немає необхідних технологій. Можливо, в майбутньому будуть знайдені нові способи, як перетворити мертвий Марс на другу Землю.

Джерело: Mashable