Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.
Прийняти
Головна Сьогодні

Пляшки віскі відправлять рецепти коктейлів прямо на смартфони споживачів

Пляшки віскі зможуть спілкуватися зі смартфонами любителів міцних напоїв

"Розумна пляшка" відправить рецепт коктейлю прямо на смартфон, фото Diageo
"Розумна пляшка" відправить рецепт коктейлю прямо на смартфон, фото Diageo

Найбільший у світі виробник алкогольної продукції, компанія Diageo, оснастить пляшки з віскі "розумними" етикетками, які зможуть спілкуватися зі смартфонами любителів міцних напоїв. Про це повідомляє CNBC.

Так звана "розумна пляшка" дозволить Diageo, що володіє такими брендами як Bell's, Johnnie Walker і J & B, відправляти вузько таргетовану рекламу, промо-матеріали та рецепти коктейлів прямо на смартфони споживачів. Технологію в дії покажуть на виставці Mobile World Congress, яка пройде в Барселоні з 2 по 5 березня 2015 року.

"Інформація, що отримується за допомогою сенсорів на пляшці, в поєднанні з часом і місцем дії, дозволить нам пропонувати споживачам щось унікальне", – заявив віце-президент з цифровим інновацій компанії Diageo.

Сенсори, виробництвом яких зайнялася норвезька компанія ThinFilm, поки планується розміщувати на етикетках Johnnie Walker Blue Label. Додатково повідомляється, що подорожчання і без того недешевого віскі вдасться уникнути.

Щоб отримати рекламне повідомлення від Diageo, споживачам доведеться відсканувати етикетку. Розташовані на ній датчики допоможуть визначити, наскільки пляшка повна, і залежно від наповненості і місця дії додаток на смартфоні порекомендує рецепт коктейлю. У компанії також відзначають, що забезпечені датчиками етикетки допоможуть визначити справжність пляшки.

Згодом планується, що смартфон зможе повідомляти споживачів про ступінь наповненості пляшки і стане попереджати, коли пора замовляти наступну. "Визначення кількості віскі, яке залишається в пляшці, – наш наступний крок у реалізації проекту", – повідомив генеральний директор ThinFilm.

Точну дату випуску першої партії пляшок з датчиками в Diageo поки не повідомляють. Але в інтерв'ю CNBC представники компанії підтвердили, що вже ведуться переговори про спеціальні заходах, присвячених запуску нового продукту.



Читайте найважливіші новини в Telegram, а також дивіться цікаві інтерв'ю на нашому YouTube-каналі.

Джерело: Lenta.ru

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів