Головна Сьогоднi

Через 62 роки смертність від спеки збільшиться у п'ять разів: які країни під загрозою

Вчені оцінили кількість смертей від спеки у 20 країнах у період з 2031 по 2080 роки

<p style="text-align: justify;">Вчені прогнозують п'ятикратне збільшення смертності від спеки до 2080 року. Фото: pixabay</p>

До 2080 року число смертей від спеки збільшиться майже в п'ять разів. Під загрозою тропічні і субтропічні регіони.

Це з'ясували вчені австралійського Університету Монаша в Мельбурні, які опублікували невтішні результати свого дослідження на Eurekalert.

Для дослідження вони розробили спеціальну модель, за допомогою якої оцінили кількості смертей від спеки в 20 країнах в період з 2031 по 2080 роки. Вчені врахували об’єми парникових газів, які викидаються в атмосферу при спалюванні викопного палива, а також щільність населення в регіонах і різні стратегії щодо пом'якшення наслідків спеки.

Зазначається, що за найбільш песимістичними підрахунками, в містах Австралії Брісбен, Сідней і Мельбурн смертність від погодних явищ, частота яких зросте через високу температуру, збільшиться на 471% в порівнянні з 1971-2010 роками. Також число смертей збільшиться в Індії, Греції, Японії та Канаді.

Поки на Землі прогнозують аномальну спеку, на Місяці виявили аномальні явища. Астрономи за добу виявили відразу два падіння метеоритів на поверхню Місяця.

Новини партнерiв