Чорні стрижі виявилися рекордсменами за здатністю літати без зупинки

Названий вид здатних літати 10 місяців без зупинки птахів

Чорні стрижі виявилися рекордсменами за здатністю літати без зупинки

Чорні стрижі (Apus apus) виявилися рекордсменами серед тварин по здатності літати без зупинки. Присвячене цьому дослідження шведських учених опубліковано в журналі Current Biology, коротко про неї повідомляє видання EurekAlert!

Біологи за допомогою спеціальних датчиків, закріплених на лапках стрижів, простежили за двома роками життя тринадцяти птахів. Виявилося, що більшість з них провели в повітрі близько 10 місяців, і тільки деякі здійснювали короткочасні посадки на землю, що займали близько 0,5 відсотка часу з цих 10 місяців.

Вчені не знають, які саме особливості організму дозволяють птахам проводити в повітрі настільки довгий час.

Чорні стрижі досягають в довжину 18 сантиметрів, а їх розмах крил – 40 сантиметрів. Птахи є рекордсменами серед тварин по горизонтальній швидкості польоту, що досягає 111 кілометрів на годину. Як правило, вони піднімаються на висоту до трьох кілометрів, а харчуються, ловлячи комах на льоту.

Джерело: Lenta.ru