Головна Сьогоднi

Доведено: спогади можна читати після смерті

Ця технологія відкриває двері для дивних сценаріїв майбутнього

<p style="text-align: justify;">Спогади. Фото: pixabay</p>
Спогади. Фото: pixabay
Наші спогади залишають ясну і унікальну генетичну мітку на наших мізках. Це чудове відкриття вчених в Ізраїлі, які говорять, що ці генетичні маркери можуть бути використані для розблокування спогадів після смерті людей, повідомляє Daily Mail.
Ця технологія відкриває двері для дивних сценаріїв майбутнього, подібних до тих, які зображені в серії "Чорне дзеркало", де слідчі можуть відтворювати спогади про підозрюваних злочинців.

Відкриття було зроблено дослідниками з Єврейського університету в Єрусалимі. Вони хотіли знати, як мозок зберігає спогади в нових зв'язках між нейронами.
Відомо, що мозок робить це, використовуючи нові білки, які контролюються генами.
Нове дослідження виявило, що різні переживання створюють різні зміни в активності генів в мозку мишей.

Щоб перевірити це, команда піддала лабораторних мишей різним позитивним і негативним емоціям. Одну групу били струмом, а тестовій - давали наркотик.
Через годину миші були піддані евтаназії, і команда подивилася, які гени були виражені в семи областях мозку, які, як відомо, використовуються для формування пам'яті, включаючи гіпокамп і мигдалеподібне тіло.

Дослідники, які дивилися на мозок, змогли розповісти, які зразки були в тестовій групі, просто глянувши на відносну експресію генів.

Це було настільки чітко, що результати були більш ніж на 90% точними.
"Кожна закодована пам'ять має унікальний вхід в мозок з точки зору генів, включених для її кодування", - розповіли вчені після експерименту. Зараз досліди в цій області продовжуються.

Про те, як американські вчені друкують фігури з води, дивіться на відео нижче:

Новини партнерiв