Facebook тестує новий принцип формування новинної стрічки в соціальній мережі. У мобільному додатку у деяких користувачів вже з'явився поділ загального новинного потоку на теми.
Публікації автоматично додаються в потоки "Стиль", "Подорожі", "Новини".
Перехід між новими потоками здійснюється за допомогою жесту змахування вправо і вліво. Тематичні стрічки додаються в додаток до основної стрічці новин. Новий дизайн нагадує принцип роботи іншої програми, що належить Facebook – Paper.
"Користувачі говорили нам, що вони хочуть нових функцій і що вони хочуть бачити новини на конкретну тему і обговорювати її", – сказав представник Фейсбук (англ. Яз.).
Крім того, Facebook почав тестувати власний інтернет-магазин, вбудований в соціальну мережу. Поки доступ до торгового майданчику доступний лише незначному числу користувачів в США.