Глибоко під землею є океан – вчені

Моделювання показало, що нова форма мінералу повільніше повертає воду з глибин землі до поверхні

Під землею він теж є.

Під земною корою існує цілий океан – правда, щоб побачити його, доведеться закопатися кілометрів на 600 вглиб. Притому, ще в минулому році вчене співтовариство гіпотезу підземного океану вважало неспроможною, оскільки надзвичайно високі температури всередині планети випарювали б всю воду. Але тепер нове відкриття показує, що круговорот води на планеті влаштований набагато складніше, і це може вплинути на існування світу в цілому.

Ще на початку весни група російських вчених зробила припущення про існування підземного океану, проте реальні докази з'явилися тільки недавно. Найімовірніше, підземна водойма виникла на початкових етапах розвитку планети.

По суті, водою в звичному сенсі слова назвати цю речовину не можна. Вчені виявили брусит – мінерал, на 79% складається з води. Але і існування в мантії брусита вважалося малоймовірним: потрапивши на глибину з верхніх шарів, він повинен був розкладатися на складові частини
.

Виявилося,щоприрозпадімінералутворюєнову,більшстійкуформу.Цей різновидбруситавитримуєвкрайвисокутемпературуівеличезний тиск.Комп'ютернемоделюванняпоказало,щоноваформамінералуповільнішеповертаєводузглибинземлідоповерхні,утримуючирівеньокеануназвичнійпозначці.Однак,наданиймоментвченіпростоне розуміють,яксамеводаповертаєтьсяназад-такихсхемвзвичнійнамсвітобудовіпростоне існує.

Геологинавіть неможутьуявити,наскількинасправдівеликийпідземнийокеан.За умови,щомантіянашоїпланетивсьогона3%складається збруситу,тоокеанбудеохоплювативсюЗемлю,аглибинайогоскладекількакілометрів.Цеабсолютнонеймовірневнинішнійнауковійпарадигміявище-зтакимжеподивом,наприклад,вченізустрілибзвісткупро реальністьтеоріїпорожнистоїЗемлі.
Про те, як американські вчені друкують фігури з води, дивіться на відео нижче:

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Джерело: rusjev.net