"Хаббл" показав астрономам безліч карликових галактик

Тепер вчені зможуть більше дізнатися про процеси, які відбувалися у Всесвіті кілька мільярдів років тому

Фото: AFP

Міжнародна група астрономів виявила безліч карликових галактик, за допомогою яких дослідники сподіваються дізнатися про процеси, які відбувалися у Всесвіті кілька мільярдів років тому. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі The Astrophysical Journal, передає zn.ua.

Дослідники за допомогою телескопа "Хаббл" зробили знімок трьох великих кластерів галактик, які виступали в ролі гравітаційних лінз. Аналіз викривленого ними випромінювання дозволив дослідникам отримати вибірку з 780 карликових галактик з абсолютною зоряною величиною в ультрафіолетовому діапазоні менш -12,5 (галактики середньої світності мають абсолютну болометричну зоряну величину від -17 до -15). Ці галактики з'явилися в той час, коли Всесвіту було від двох до шести мільярдів років.

Всі карликові галактики були в 10-100 разів тьмяніше раніше виявлених галактик того ж віку. Розрахунки дослідників показують, що незважаючи на свою "блідість" саме такі галактики виробляли більше половини ультрафіолетового випромінювання в ту епоху.

Нагадаємо, в липні космічний телескоп "Хаббл" сфотографував незвичайну карликову галактикуLEDA 677373, розташовану приблизно в 14 млн світлових років від Землі.

Загрузка...