Хокінг озвучив похмурий прогноз для людства

Вчений вважає, що людям необхідно в найближчі десятиліття колонізувати Марс і Місяць

Стівен Хокінг. Фото: naked-science.ru
Стівен Хокінг.
Фото: naked-science.ru

Британський астрофізик Стівен Хокінг вважає, що людству загрожує знищення, якщо люди не покинуть Землю. Про це він сказав на Міжнародному фестивалі науки і мистецтв Starmus IV в Норвегії, передає Корреспондент з посиланням на The Telegraph.

На його думку, загибель людства неминуча і це лише питання часу. За його словами, це може статися в результаті падіння астероїда, або через кліматичні проблем, або через перенаселення планети.

"Я переконаний, що людям необхідно залишити Землю. На нашій планеті стає все менше місця для нас, а наші фізичні ресурси дуже швидко виснажуються", – сказав Хокінг.

Він зазначив, що для того, щоб врятуватися, люди повинні задуматися про освоєння Місяця – в найближчі 30 років, і колонізації Марса – 50 років, куди потрібно спочатку відправити рослини і органічне життя, а потім вже людину.

Хокінг пропонує не обмежуватися виключно Сонячною системою і вийти за її межі, досягнувши найближчу до нас зоряну систему, Альфа Центавра, де, як вважають вчені, існує придатна для життя планета Proxima b.