Hubble показав знімки космічних фантомів

Вчені стверджують, що ці об'єкти дуже рідкісне явище

Hubble показав знімки космічних фантомів/NASA/ESA

Астрономи заявили, що телескоп Hubble дозволив їм отримати зображення восьми загадкових об'єктів, своєрідних "привидів", що випромігюють яскраве зелене світло.

Вчені стверджують, що ці об'єкти дуже рідкісне явище і є хмарами іонізованого кисню та інших газів, "засвічених" погаслими або заснулими квазарами – активними ядрами галактик. Стаття, що розповідає про відкриття, була опублікована в The Astronomical Journal.

Квазари – одні з найяскравіших утворень у Всесвіті, що представляють собою світиться ділянку навколо надмасивної чорної діри в центрі галактики. Діра втягує в себе галактичний матеріал, який, розжарюючись до величезних температур, і викликає яскраве світіння квазара. Астрономи вважають, що промені квазарів можуть іонізувати хмари газів, в результаті чого і виникають ці зелені утворення, що світяться. Перший об'єкт цього типу був відкритий шкільною вчителькою з Данії Ганною ван Аркель в 2007 році.

Вчені стверджують, що зелене світло викликане іонізованим киснем. Утворення представляють для астрономів особливий інтерес не тільки як безпосередні об'єкти вивчення, але і як явища, за допомогою яких можна дізнатися про минуле їх галактик.