Йдуть на контакт: вчені вперше виявили штучні позаземні сигнали

Хтось або щось регулярно направляє у відкритий космос послідовні сигнали

Людина у Всесвіті – не єдина розумна істота. Нові підтвердження цього отримали дослідники з Каліфорнійського університету Берклі.

Вчені розшифрували величезний обсяг радіоінформації, отриманої далеко за межами нашої галактики, і з'ясували – хтось чи щось регулярно направляє у відкритий космос послідовні сигнали. Таких виділили 72. Вони надходять з карликової галактики, яка віддалена від Землі на відстані 3 мільярди світлових років.

Що означають ці повідомлення, поки тільки припускають. Серед версій – спроба розумної істоти вийти на контакт.

Нагадаємо, що раніше дослідники виявили таємничий об'єкт в кільцях Сатурна. Пояснення цьому об'єкту поки не знайшли. Також ми повідомляли, що на Місяці знайдено таємничий вхід у підземелляПри вивченні знімків з Місяця були виявлені нові утворення, що нагадують гору. Під горою виявили аномалію, що зовні нагадує люк або металеві двері квадратної форми.