Йдуть на контакт: вчені вперше виявили штучні позаземні сигнали

Хтось або щось регулярно направляє у відкритий космос послідовні сигнали

Людина у Всесвіті – не єдина розумна істота. Нові підтвердження цього отримали дослідники з Каліфорнійського університету Берклі.

Вчені розшифрували величезний обсяг радіоінформації, отриманої далеко за межами нашої галактики, і з'ясували – хтось чи щось регулярно направляє у відкритий космос послідовні сигнали. Таких виділили 72. Вони надходять з карликової галактики, яка віддалена від Землі на відстані 3 мільярди світлових років.

Що означають ці повідомлення, поки тільки припускають. Серед версій – спроба розумної істоти вийти на контакт.

Нагадаємо, що раніше дослідники виявили таємничий об'єкт в кільцях Сатурна. Пояснення цьому об'єкту поки не знайшли. Також ми повідомляли, що на Місяці знайдено таємничий вхід у підземелляПри вивченні знімків з Місяця були виявлені нові утворення, що нагадують гору. Під горою виявили аномалію, що зовні нагадує люк або металеві двері квадратної форми.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram