З космосу отримані приголомшливі світлини Місяця поруч із Землею

Китайський зонд "Чан'е-4" надіслав на Землю фотографію Землі, де вона менша за Місяця

Вченими з Китаю було отримано фото незвичайного ракурсу Землі з боку Місяця. Приголомшливий фотознімок Місяця і Землі був зроблений китайським зондом "Чан'е-4" і відправлений на Землю за допомогою супутника "Лунцзян-2".

Фотографію отримали за допомогою радіотелескопу Двінгелоо в Нідерландах, який все ще використовується китайським космічним управлінням CNSA незважаючи на свій старий вік. Але ж відповідальними за публікацію цієї світлини виявилися астрономи радіообсерваторії, оскільки китайські вчені не хотіли надавати фотографії розголосу.

Фахівцями з Нідерландів також були опубліковані збільшені версії світлини із зазначенням 12 відомих кратерів.

Варто зазначити, що подібні фотографії надіслав в 2015 році NASA Deep Space Climate Observatory, який сфотографував момент проходу Місяця на тлі Землі.

Коли подорожі в космос стануть доступними для всіх:

Нагадаємо, що раніше вчені уточнили форму нашої галактики – вона виявилася плоскою і з баром А також була розкрита таємниця кордонів Сонячної системи

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Джерело: Hi-News