До Землі на мінімальну відстань наблизилася незвичайна комета

Спостерігати за кометою можна буде біля сузір'я Дракона і Великої ведмедиці

До Землі на мінімальну відстань наблизилася незвичайна комета, фото EPA/UPG

1 квітня комета 41Р/ Туттля-Джакобіні-Кресака наблизився на мінімальну відстань до Землі, повідомляє NASA.

Спостерігати комету можна буде біля сузір'я Дракона і Великої ведмедиці.

"Як підкреслюють дослідники, важко передбачити час, коли комету буде видно найкраще, але наголошується, що в 1973 році вона була досить яскравою для того, щоб жителі Землі могли спостерігати її неозброєним оком", – йдеться в повідомленні.

Відзначається, що комета пройде на відстані 19,5 мільйонів кілометрів від нашої планети. На мінімальну відстань до Сонця комета наблизиться 12 квітня.

Вперше комету було відкрито в 1858 році, тоді дослідники припустили, що вона є періодичною, тобто обертається навколо Сонця, але тоді вони не змогли точно визначити її період обертання.

У 1907 році об'єкт був заново відкритий і вчені пов'язали його з відкриттям у 1858 році. Пізніше дослідники припустили, що комета знову з'явиться на небосхилі в 1928 і 1934 роках, але вона не була помічена до 1951 року.

Нагадаємо, на початку січня астрономи місії NEOWISE виявили дві комети, які наближалися до Землі.