До Землі наближається дивний об'єкт з величезною швидкістю

Якщо такий об'єкт підійде до Землі, то вб'є близько 95% живих істот на планеті

Об'єкт утворився в результаті фантастичної події

Астрономиза допомогоюрадіотелескопуNational Science Foundationзафіксувалинебезпечнийджет(тонкий струміньгамма-випромінювання),що утворивсяпіслязлиттядвохнейтроннихзірок.Ця подія має назвуGW170817,відбулосявсерпніминулогороку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Цезіткненняунікальне тим,вонобулопершимвісторії,приякомубуливиявленівідразуякгравітаційніхвилі,такіелектромагнітніхвилі,включаючигамма-промені,рентгенівськіпромені,видиме світлоірадіохвилі.Грубокажучи,цебув потужний всесвітній феєрверк.

cierna-diera1
Схематичнеуявленнязлиттянейтроннихзірок
Фото: AAS Nova

ПотімрадіоінтерферометрVery Long Baseline Array(VLBA)зафіксувавщосьдужедивне-через деякийчаспіслязлиттязіроквченівиявилиобласть,випускаєрадіовипромінювання,івонапереміщаласянастількишвидко,щоїїможнабулопояснитиджетом-надшвидкоїструменемплазми.Причомуцейнезвичайнийджетмчитьу напрямку доЗемлізішвидкістюдужеблизькоюдошвидкостісвітла(близько97%відсвітлової).

image_5329_2e-gw170817
Знімок об'єкта GW170817 в оптичному диапазоні
Фото: Sci-News.com

Небезпекавтому,щоякщотакийджетнаблизитьсяблизько доЗемлі,товб'єблизько95%живихістотнапланеті.Вченіприпускають,щоМасовепермськевимирання, яке сталося250 мільйонівроків тому,відбулосясамез цієї причини.

Втішаєлишетойфакт,щоструміньзнаходитьсянавідстані130 мільйонівсвітловихроків,азначитьгамма-випромінюваннядосягненашоїпланетидуженескоро.

Нагадаємо, що раніше вченим вдалося розгледіти, як виглядає ядро галактики і момент народження планети. Більш того, в далекому космосі вченими було відкрито нову радіоактивну молекулу.

Джерело: The Daily Mail