Як виглядають надра Великої червоної плями Юпітера: дивовижне відео

Її розміри оцінюються не в кілометрах, а в діаметрах Землі – вона приблизно в 1,3 разу ширша

Надра Великої червоної плями Юпітера. Фото: NASA
Надра Великої червоної плями Юпітера.
Фото: NASA

Міжпланетна станція Juno визначила глибину Великої червоної плями Юпітера, показавши її будову. Відповідні фото і відео газового гіганта опубліковані на сайті NASA.

"Однією з головних загадок плями є те, як глибоко розташовані її "коріння". Як показують дані з Juno, головний ураган Сонячної системи має ширину в 1,5 Землі, і його коріння сягає на глибину в приблизно 300 кілометрів на сторону ядра планети", – прокоментував дослідження Скотт Болтон, керівник місії з Південно-Західного дослідницького інституту в Боулдері.

Відомо, що Велика червона пляма – це найбільший атмосферний вихор в Сонячній системі. Її розміри оцінюються не в кілометрах, а в діаметрах Землі – вона приблизно в 1,3 раза ширше. При цьому перепад температур в її теплих і холодних точках перевищує кількасот градусів.

Спостереженням Великої червоної плями Юпітера вчені займаються протягом останніх 300 років. Це відкриття було зроблене за допомогою мікрохвильового радіометра MWR.

Раніше з'явилися рідкісні знімки з хмарами на Юпітері. Зазначається, що NASA показало фото синіх хмар на Юпітері, які схожі на картини.

Джерело: "Сегодня"