Книги на літо

Степан у Каннах

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

Комп'ютери знову стають дорогими і унікальними пристроями

Можуть повернутися часи, коли ПК і ноутбуки вважалися ексклюзивною технікою

Ринок нових ноутбуків і моноблоків неминуче скорочується, і у виробників не залишається іншого вибору, окрім як переходити на преміальні пристрої і піднімати ціни до захмарних висот.

Минулого тижня компанії, що визначили вигляд сучасних ПК, – Microsoft і Apple – дали можливість заглянути в майбутнє, і, схоже, ми повертаємося туди, звідки прийшли: комп'ютер знову стає дорогим і ексклюзивним пристроєм.

Реклама

Так, в базовій комплектації моноблок Microsoft Surface Studio коштує 2999 доларів, а якщо ви вирішите вибрати модель з 23 Гб оперативної пам'яті і 2 Тб на жорсткому диску, то ціна збільшиться до 4199 доларів. Крім того, в Редмонді випустили оновлений ноутбук Surface Book з 16 годинами автономної роботи і стартовою ціною 2399 доларів. Але якщо ви захочете отримати максимальну оперативну пам'ять і місце на диску, його вартість миттєво виросте до 3299 доларів.

Споживачі вже ніколи не будуть купувати стільки комп'ютерів, скільки раніше

Всі MacBook Pro з нової лінійки коштують дорожче, ніж їхні попередні аналоги. Ціни на найпростішу модель без Touch Bar над клавіатурою починаються від 1499 доларів. Щоб отримати цей новий елемент інтерфейсу, доведеться заплатити вже 1799 доларів. А якщо потрібен ще й 15-дюймовий екран, то звичайнісінька версія буде коштувати 2399 доларів. Хочете швидкий процесор, покращену графічну карту і 2 Тб пам'яті? Розщедрюйтеся на 4299 доларів.

Ймовірно, Apple і Microsoft дійшли висновку, що споживачі вже ніколи не будуть купувати стільки комп'ютерів, скільки раніше – і неважливо, чи йдеться про ноутбуки або настільні ПК, Windows або MacOS. Ринок нових комп'ютерів неминуче скорочується, тому якщо не можна наростити продажі, логічно спробувати зайти з іншого боку і підняти ціну, а з нею і норму прибутку.

Реклама

Цей підхід Apple сповідує вже давно, а тепер до неї приєдналася і Microsoft. "Hello Again": Головні підсумки презентації Apple Компанії-виробники "заліза", тобто Intel, Acer, Asus і інші можуть тільки намагатися продати більше одиниць продукції, але Apple і Microsoft, контролюючи програмне забезпечення, торгують "цілісними рішеннями". Цілком очевидно, що сенсорний дисплей замість функціональних клавіш, який продає Apple і який повністю інтегрований з MacOS і дизайном MacBook Pro, забезпечує користувачеві якийсь унікальний досвід взаємодії з комп'ютером.

b21428978

Аналогічна ситуація спостерігається і з Surface Studio: пристрій так привабливо виглядає, оскільки Microsoft адаптувала Windows і супутнє ПО для підтримки малювання на сенсорному екрані, в результаті чого вийшло зовсім нове рішення для творчості.

Реклама

Для виконання щоденних завдань звичайній людині цілком вистачає телефону і планшета, навіщо купувати щось ще?

Не варто думати про уявний посткомпьютерний епос – він не настане, якщо не трапиться який-небудь апокаліпсис, який знищить весь людський прогрес. Потрібно просто змиритися з тим, що великий справжній комп'ютер – це новий нішевий продукт. Для виконання щоденних завдань звичайній людині цілком вистачає телефону і планшета, навіщо купувати щось ще?

Мобільний світ дуже сильно потіснив інші сегменти ринку, і тут доречно провести паралель з фотоапаратами. Колись цифрові дзеркальні камери були дуже дорогими, і лише деякі могли їх собі дозволити. Через деякий час вони стали дуже популярні і подешевшали, так що їх можна було побачити на шиї кожного першого туриста. А потім прийшла епоха мобільних телефонів з хорошими камерами і бездзеркальних фотоапаратів, і "дзеркалки" швидко втратили позиції. Сьогодні типовий представник цього класу – Nikon D500 за 1999 доларів. Такі пристрої потрібні лише невеликій кількості людей.

Те ж відбувається і з персональними комп'ютерами. Будь-яка публічна компанія зобов'язана максимізувати прибуток – це основа економіки. Тому найрозумніші з них просто визнали, що широкомасштабних продажів більше не буде, отже, потрібно переходити на преміальні пристрої.

b21421081

Мобільні телефони освоїли вже так багато функцій, які були спочатку доступні лише для комп'ютерів, що останнім пора рухатися далі. Surface Studio дає можливість проявити своє творче начало абсолютно новим способом, а MacBook Pro – найкраща мобільна робоча станція, яку вдалося створити Apple (не варто забувати про другий сенсорний дисплей). Можливо, з часом виявиться, що це були всього лише не дуже вдалі рекламні трюки, але чомусь же потрібно виправдовувати відсутність новизни.

Щоб новий пристрій зайняв свою нішу, він повинен вміти робити те, чого не можуть інші. Поки кожна нова програма вимагала від комп'ютера всі більшої потужності, це було легко, але та епоха закінчилася. Нові рішення шукають не тільки Apple і Microsoft – наприклад, компанія Razer в своєму Razer Blade Pro за 3699 доларів пропонує, можливо, кращу ноутбучную клавіатуру в історії. Схоже, шлях вперед буде лежати через рішення цікавих, але дуже дорогих дизайнерських завдань.

Apple йде в одному напрямку, Microsoft – в іншому, і зараз майбутнє галузі передбачити ще складніше, ніж раніше, тому що очевидні рішення скінчилися. За прогресом буде дуже цікаво спостерігати, і невідомо, куди він нас приведе. Але очевидно одне: майбутні дизайнерські та інженерні експерименти коштуватимуть дуже дорого.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти