Математик вирахував дату початку Третьої світової війни

Експерт з Колорадського університету в США провів аналіз відкритих даних і зробив несподівану заяву

Війна станеться до 2150 року, вважає фахівець.

Завдяки розробленій комп'ютерній програмі вчений з'ясував, що великий збройний конфлікт може статися приблизно до 2150 року.

Математик з Колорадського університету Аарон Клаузет провів аналіз відкритих даних про збройні сутички між державами починаючи з XIX століття. На основі цього він назвав граничні терміни початку Третьої світової війни, пише журнал Science Advances.

На думку американського вченого, періоди перемир'я і фази конфліктів в історії мають черговість.

Він розповів, що в своєму дослідженні розглядав історичний відрізок з 1823 по 2003 рік. За цей час, за підрахунками математика, всього було 95 великих конфліктів між країнами світу. При цьому Клаузет підкреслив, що за період з 1940 по 2003 рік сталося тільки п'ять з них.

Завдяки спеціально розробленій комп'ютерній програмі, що підрахувала всі тимчасові відрізки збройних протистоянь і паузи між ними, вчений дійшов висновку: великий конфлікт може статися приблизно до 2150 року. Якщо ж його прогноз виявиться помилковим, значить, на думку дослідника, людство досягло "нового мислення" і здатне вирішувати проблеми мирними шляхами.

Нагадаємо
"почнеться Третя світова війна": передбачення Ванги на 2018 год.

Крім того, ми писали, що передбачення, які  зробила болгарська ясновидиця Ванга передсмертю,докінцятакі нерозшифрували.Аледеякимвдалосязнайтивїїсловахпідказкина2018рік.

Зокрема,ясновидицяговорила,щоЄвропапостраждає нетількивідвоєніхвороб.Наїїтериторіюприземлитьсяякесь небеснетіло,якевпадевводуівикличекатастрофічніповені.Частинатериторійопиниться підводою.

Такожвонапередбачила,щоправлінняОбамибудеостаннім,потімСШАрозпадутьсячерез війниіекономічнікризи.