Математики відкрили найбільше просте число

За підрахунками вчених, запис такого числа зайняв би більше семи тисяч сторінок

Найбільше просте число містить 23 249 425 знаков. Фото: pixabay
Найбільше просте число містить 23 249 425 знаков.
Фото: pixabay

Знайдено найбільше просте число. Про це повідомили учасники проекту GIMPS, які займаються пошуком так званих простих чисел Мерсенна.

За словами вчених, таке число містить 23 249 425 знаків, тому відобразити його візуально неможливо. За підрахунками математиків, запис такого числа зайняла б більше семи тисяч сторінок, повідомляє The Guardian.

Вчені присвоїли числу позначення M77232917. Відзначається, що число є мірою двійки мінус 1 з показником ступеня рівним 77 232 917.

Таким чином, нове найбільше просте число замикає ряд чисел, які діляться на 1 і самих себе. Серед таких 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31 та інші.

Примітно, що попереднє найбільше просте число було відкрито в січні 2016 року. Але його довжина на мільйон знаків коротше.

За словами одного з математиків, нове просте число було виявлено досить швидко.

Тим часом в NASA показали дивовижні знімки Юпітера. Камера зонда Juno працювала з відстані 8 300 миль при масштабі в 5,8 км на піксель.