Міжзоряний прибулець: вчені розкрили таємницю загадкового астероїда

Вчені нарешті можуть поставити крапку в питанні походження Оумуамуа

Космічний об'єкт назавжди видаляється із Сонячної системи. Фото: sci-news.com
Космічний об'єкт назавжди видаляється із Сонячної системи.
Фото: sci-news.com

Астероїд Оумуамуа привернув до себе увагу не тільки вчених, але й громадськості, оскільки став, напевно, найзагадковішим об'єктом Сонячної системи. Через незвичайну траєкторію польоту об'єкту почали приписувати штучне інопланетне походження.

1200px-pia22357-interstellarobject-oumuamua-exitssolarsystem
Омуамуа в Сонячній системі більше не з'явиться
Фото: Wikipedia

Вчені нарешті можуть поставити крапку в питанні походження Оумуамуа і розкрили головну його таємницю. Детальне вивчення за допомогою телескопа Спітцера показало, що за розмірами він набагато менший, ніж вважалося раніше. Крім того, нові дослідження підтверджують теорію про те, що Оумуамуа є природним об'єктом, а не дивом ворожої інопланетної техніки.

eso1820a
Омуамуа має розміри в 100-450 метрів, а обсяг йому надавав газ, який випаровується з поверхні
Фото: ESO

Перші заяви приписували Оумуамуа розміри в 800 метрів, а по формі він нагадував космічний корабель. Нові виміри показали, що розміри об'єкта становлять всього від 440 до 100 метрів – це навіть менше звичайної комети. Помилкові дані стали результатом викиду газу, характерного для такого роду об'єктів.

interstellar_orbit_black
Траєкторія польоту Омуамуа
Фото: NASA

Більш точних даних зібрати не вдалося і, схоже, більше ніколи не вдасться, оскільки об'єкт назавжди видаляється із Сонячної системи і більше не повернеться.

Нагадаємо, що раніше в Сонячній системі виявили об'єкти зі світу мертвих. А також на краю Сонячної системи виявили щось неймовірне