Головна Сьогоднi

На мапах Google виявили таємничу чорну діру: фото

Крижаний острів Жаннетти в Росії заблокований для перегляду користувачами усього світу

<p style="text-align: justify;">Під "чорною дірою" ховається таємний острів. Фото: IEVENN News</p>
Під "чорною дірою" ховається таємний острів. Фото: IEVENN News

Користувачі картографічного сервісу Google Планета Земля (Google Earth) помітили дивний об'єкт на місці, де повинен розташовуватися острів Жаннетти, що в Східно-Сибірському морі. Замість острова зяє величезна "чорна діра", яка приховує не тільки сам острів, а й велику територію навколо нього.

googleearth_2dg6wf7a8l
Острів Жанетти на картах Google прихований чорною плямою
Фото: Google Maps

Невідомо, з яких причин острів був прихований від очей користувачів сервісу. Прихильники теорії змови припускають, що це місце ідеально підходить для розміщення секретної російської військової бази, оскільки острів розташований відносно близько до кордонів Сполучених Штатів і Канади. Google часто блокує військові об'єкти в сервісі "Планета Земля", включаючи авіабази в Німеччині, ракетні шахти в Росії і бази в Афганістані.

googleearth_io3schfbsi
Місце розташування острова
Фото: Google Maps

У Reddit користувач під псевдонімом exoplanetaryscience зазначив: "Google рідко зафарбовує об'єкти чорним кольором без причини. Пошук через Google Earth показує, що це місце було завжди розмите навіть на знімках, які належать до 1980-х років, якщо дивитися через опцію "Історичні фотографії".

Представники Google поки відмовляються від коментарів, повідомляє видання The Sun.

nintchdbpict000454080338
Острів Жанетти зблизу
Фото: thesun.co.uk

Сам по собі острів Жанетти нічим не примітний: цей безлюдний клаптик землі більшу частину року покритий сніжним покривом, а площа його становить усього 3,3 м2.

Нагадаємо, що раніше вчені побачили щось дивне в центрі нашої галактики. Також раніше сайт "Сегодня" повідомляв, що вченим вдалося отримати найдетальніший знімок центру Чумацького Шляху і це виявилося вражаючим видовищем.

Джерело: The Sun