На Місяці знайшли сліди масованого бомбардування

Удари по місячній поверхні відбуваються в 100 разів частіше, ніж вважалося раніше

Фото: NASA / GSFC / Arizona State University

Вчені з університету Арізони (США) встановили, що за останні сім років на Місяці в результаті масованого метеоритного бомбардування утворилося не менше 222 нових кратерів.

Вчені порівняли свіжі знімки поверхні Місяця із зображеннями 2009 року. Вони були отримані за допомогою космічного апарату Lunar Reconnaissance Orbiter.

З'ясувалося, що удари по місячній поверхні відбуваються в 100 разів частіше, ніж вважалося раніше.

"Ми виявили 222 нові вм'ятини, – каже Емерсон Спейерер. – При цьому кратерів діаметром не менше 10 метрів виявилося на 33 відсотки більше, ніж прогнозувалося ранніми моделями".

Також були виявлені тисячі слідів більш дрібних впливів, енергії яких не вистачило для утворення кратерів.

Згідно з новими розрахунками, Місяць піддається настільки потужному метеоритному бомбардуванню, що його образ повністю змінюється кожні 81000 років. Землю від подібної долі захищає щільна атмосфера.