На Місяці виявили таємничу аномалію: фото

NASA вже планує відправити астронавтів, щоб перевірити загадкову область

Під товщею грунту Місяця приховано щось колосальних розмірів
Фото: Unsplash

Під південним полюсом Місяця вчені виявили таємничу гравітаційну аномалію, яку викликає величезний металевий об'єкт в її надрах. Це не місячна Атлантида або інопланетний корабель, а скоріше щось більш раціонально зрозуміле, запевняють дослідники. На думку вчених, під товщею ґрунту супутника прихований колосальних розмірів кратер від стародавнього падіння величезного астероїда – найбільшого в Сонячній системі, повідомляє CNET.

Дивіться також в сюжеті про те, як в Україні спостерігали унікальне астрономічне явище:

"Уявіть собі купу металу в 5 раз більшу, ніж найбільший острів Гавайського архіпелагу, і закопати її під землею. Приблизно такого розміру масу ми зафіксували на Місяці", – прокоментував доцент кафедри планетарної геофізики в Університеті Бейлора Пітер Б. Джеймс.

Айткенскій басейн (виділено фіолетовим кольором) являє собою гігантський кратер від стародавнього падіння метеорита
Фото: CNET

Команда дослідників на чолі з Джеймсом проаналізувала гравітаційні дані Місяця під час місії NASA GRAIL і зіставили їх з місячною топографією розвідувального орбітального апарату. В результаті був відкритий Айткенський басейн на глибині сотень миль під Південним полюсом супутника Землі.

Басейн біля основи Місяця являє собою овальний кратер глибиною 160 кілометрів і шириною до 2000 кілометрів. Чому раніше не помічали цього раніше, тому що він знаходиться на протилежному боці Місяця. Кратеру, як вважають вчені, близько 4 мільярдів років – це можна порівняти з віком Землі.

"Одне з пояснень цієї додаткової маси, що викликає гравітаційну аномалію, полягає в тому, що метал з астероїда, який утворив цей кратер, все ще знаходиться в мантії Місяця", – говорить Джеймс

Інше можливе пояснення полягає в тому, що Айткенський басейн може бути являти собою затверділий найдавніший океан.

До 2024 року на Місяць відправиться наступна пілотована місія для побудови колонії
Фото: Gametech

NASA вже поспішає скоріше розвідати цю місцевість, щоб розкрити таємницю кратера, тому вже готує пілотовану місію на Місяць в 2024 році. На думку вчених, які ґрунтуються на спостереженнях з орбіти, Південний полюс містить лід і багатий іншими корисними ресурсами. Якщо їх там виявлять, це може послужити приводом для споруди першої колонії на Місяці до кінця 2030 року.

Нагадаємо, що раніше на Місяці знайшли сліди стародавнього життя. А нещодавно на Місяці виявили сліди падіння космічного корабля.

Джерело: CNET