На Марсі виявили "свіжі" озера

Вчені розповіли про існування "недавніх" озер на Марсі. Фото: NASA
Вчені розповіли про існування "недавніх" озер на Марсі.
Фото: NASA

Вчені встановили, що на Марсі озера і річки існували навіть тоді, коли планета, по загальноприйнятій думці, вже була холодною і безводною. Текст дослідження, заснованого на аналізі знімків з зонда MRO, був опублікований у виданні JGR: Planets.

Вчені в ході роботи виявили на Марсі долини, по яких текла вода в озерні улоговини.

"Деякі з них були переповнені, і вода вийшла з берегів. Це говорить про те, що в ті часи на поверхні Марса були присутні безліч джерел води або сама вода в принципі", – прокоментував дослідження Шерон Вілсон зі Смітсонівського інституту у Вашингтоні (США).

В даний час думки вчених щодо минулого Червоної планети розходяться. Деякі вважають, що планета мала густу атмосферу, а також великі запаси води.

У той же час опоненти вважають, що Марс завжди був холодним, а океани на ньому були присутні лише в короткі відрізки часу.

Проте останнє дослідження дозволило вченим припускати, що вода на планеті існувала набагато довше, ніж прийнято було вважати раніше. А це, в свою чергу, може означати, що на Марсі були кліматичні умови, цілком придатні для появи і підтримки життя.

Джерело: кореспондент