На тілі мумії несподівано виявили найдавніші татуювання в світі

Татуювання виявили тільки зараз. Фото: pixabay
Татуювання виявили тільки зараз.
Фото: pixabay

Найдавніше в світі татуювання було виявлене на тілі єгипетської мумії, яка ось уже 100 років перебуває в Британському музеї. Нове обстеження за допомогою інфрачервоних променів допомогло вченим побачити зображення тварин, які були нанесені на руку людини більш як 5200 років тому.

Все, що раніше бачили вчені і відвідувачі музею на правій руці мумії – лише слабкі темні плями, проте за допомогою нової технології стало зрозуміло, що це татуювання, що зображують двох тварин – гігантського дикого бика і дику північноафриканську козоподобну істоту.

Ймовірно, чоловік носив свої татуювання, щоб допомогти продемонструвати свою силу і мужність, кажуть співробітники музею, оскільки саме ці тварини в стародавньому Єгипті вважалися символами чоловічої сили, мужності, плодючості і творення.

Вчені Британського музею також виявили мумію жінки, яка померла приблизно в той же час з татуюваннями на тілі. Це абстрактні малюнки – серія маленьких S-образних написів на правому плечі і лінія зі злегка вигнутим верхнім кінцем на правій руці. Найімовірніше, зображення є символами влади, припускають дослідники. На сьогодні ця мумія є найдавнішою з відомих жінок в світі з татуюваннями на тілі.

Нагадаємо, раніше Саша Педан знайшов в Києві одну з найбільших мумій в світі.

Також повідомлялося, що в Миколаєві жінка 30 років прожила з мумією матері.

Про те, яку унікальну знахідку 14-го століття рятують волинські науковці, дивіться на відео нижче: