На "українській кометі" знайдена основа життя на Землі

На кометі знайдені органічні молекули

Спусковий модуль "Філа" космічного корабля Розетта, що приземлився на комету Чурюмова-Герасименко, відкриту українським астрономом Климом Чурюмовим, виявив на ній органічні молекули. Інструмент на борту спускового модуля виявив частинки, коли досліджував атмосферу комети, повідомляє The Wall Street Journal.

Органічна сполука однією з виявлених молекул містить атом вуглецю, що складає основу життя на Землі. Як відомо, спусковий модуль "Філа" космічного корабля Розетта, що нещодавно приземлився на комету Чурюмова-Герасименко, відкриту українським астрономом Климом Чурюмовим та Світланою Герасименко. Приєднання відбулося в рамках місії, яка може виявити витоки появи життя на Землі.

Як відомо, спусковий модуль "Філа" космічного корабля Розетта, нещодавно приземлився на комету Чурюмова-Герасименко, відкриту український астрономом Климом Чурюмовим та Світланою Герасименко. Приєднання відбулося в рамках місії, може виявити витоки появи життя на Землі.

Джерело: ICTV