NASA знайшло нове "обличчя" на Марсі

Зображення зроблено науковим інструментом THEMIS

NASA знайшло нове «обличчя» на Марсі. Фото: NASA
NASA знайшло нове «обличчя» на Марсі.
Фото: NASA

Орбітальна станцій Mars Odyssey виявила на Марсі геологічний рельєф, що нагадує людське обличчя. Знімок доступний в фотожурналі НАСА.

Зображення зроблено науковим інструментом THEMIS (Thermal Emission Imaging System) станції Mars Odyssey. "Ти бачиш те ж, що і я? Це обличчя дивиться на мене?" – пожартувало НАСА про нове зображення "обличчя".

Раніше популярність придбала фотографія, зроблена в 1976 році станцією Viking 1. На ній можна розглянути рельєф у формі людського обличчя. Людиноподібне виявилося ілюзією, викликаною грою світла і тіні, а також низьким дозволом камери космічного апарату.

Автоматичний апарат Mars Odyssey був запущений до Марса 7 квітня 2001-го. 24 жовтня цього року він досяг Червоної планети. Свою назву апарат отримав на честь бестселера Артура Кларка (і однойменного фільму Стенлі Кубрика) "2001: Космічна одіссея". Саме Mars Odyssey виявив водяний лід під поверхнею приполярних регіонів планети.

Джерело: Lenta.ru