NASA оприлюднили послання для інопланетян

NASA офіційно виклало всі звуки із золотої пластинки "Вояджер" у відкритий доступ

Голоси на "Вояджер" зможуть почути не тільки інопланетяни, а й люди. Фото: Inoplanetyanin.ru
Голоси на "Вояджер" зможуть почути не тільки інопланетяни, а й люди.
Фото: Inoplanetyanin.ru

На космічних апаратах "Вояджер-1" і "Вояджер-2", які були запущені з Землі в 1977 році, було прикріплене послання для інопланетян, які коли-небудь теоретично зможуть зустріти апарат. Послання виглядає, як алюмінієва коробка з позолоченим компакт-диском.

На оптичному носії записані 115 слайдів про нашу Землю: земні ландшафти, сцени з життя тварин і людини, їх анатомічна будова і біохімічна структура, а також найважливіші наукові відкриття.

goldenplate
Золота пластина з посланням інопланетянам на "Вояджер"
Alpha Centauri

Крім слайдів на диску записали різні звуки: шепіт матері, плач дитини, голоси птахів і звірів, шум вітру, гуркіт вулканів, шурхіт піску, океанський прибій, удари молотка і багато іншого. Також інопланетянам було записано привітання на 55 різних мовах, включаючи мову президента США Джиммі Картера. Прослухати їх можна нижче.

Національне управління з повітроплавання і дослідження космічного простору (NASA) офіційно виклало всі звуки із золотої пластинки "Вояджер" на хмарний сервіс SoundCloud. Це дає можливість послухати їх одним плейлистом в гарній якості. Звуки завантажені саме в тому порядку, в якому вони спочатку були записані на платівці.

zond-voyager-1-v-mezhzvezdnom-prostranstve
Апарат "Вояджер-1"

Обидва апарати "Вояджер" вважаються одними з найуспішніших проектів в історії освоєння космосу. На поточний момент зонди перейшли в область геліопаузи і через 10 років покинуть межі Сонячної системи.

Нагадаємо, що раніше в небі над США пролетіла величезна вогненна куля в 40 разів яскравіша за Місяць. А А проект SETI з пошуку позаземних цивілізацій використовував потужності свого штучного інтелекту для передбачення майбутнього Землі. Прогноз виявився жахливим: суперкомп'ютер передрік людству болісну загибель.

Джерело: National Geographic