NASA відправить на астероїд творчість землян

У новій кампанії зможуть взяти участь всі бажаючі

NASA відправить на астероїд творчість землян. Фото: naked-science.ru
NASA відправить на астероїд творчість землян.
Фото: naked-science.ru

NASA заявило про початок нової кампанії під назвою WeTheExplorers, взяти участь в якій зможе кожен бажаючий.

Повідомляється, що в рамках кампанії люди зможуть надсилати свої художні роботи, які будуть відправлені на астероїд Бенну, про що зазначається на офіційному сайті відомства.

Відомо, що роботи будуть прийматися в цифровому форматі, і відправити їх можна буде через Instagram або Twitter. Отримані файли будуть збережені на спеціальному чіпі, після чого поміщені в космічний апарат OSIRIS-REx.

В офіційному повідомленні також зазначено, що крім малюнків можна буде відправити фотографії та аудіозаписи, присвячені темі досліджень космосу. Заявки учасників будуть прийматися до 20 березня 2016 року.

Відомо, що апарат OSIRIS-REx вже був задіяний у подібній акції, яку провели ще в 2014 році. Тоді на борт апарату помістили чіп з 442 тисячами імен. Організатори акції повідомляють, що обидва чіпа більше не повернуться на Землю, і будуть назавжди залишені в космосі.

В офіційному повідомленні зазначено, що запуск космічного зонда OSIRIS-REx відбудеться у вересні 2016 року.

Раніше повідомлялося, що NASA вперше виявило суперземлю з атмосферою. Відкриття вчені зробили за допомогою телескопа Hubble.

Джерело: кореспондент