NASA покаже посадку на Марс апарату InSight в прямому ефірі

Посадка на Марс 26 листопада 2018 о 21:00 за Київським часом – дивитися онлайн відео посадки зонда InSight

Зонд NASA InSight готується здійснити посадку о 21:00 за

Космічний зонд NASA InSightчерез піврокупідлетівдо Марсаіготуєтьсяздійснити посадку,якукосмічнеагентствобудутьпоказуватионлайн.ПосадканаЧервонупланетувідбудетьсясьогодні26 листопада в21:00 заКиївським часом.Онлайнтрансляцію вестимеNASA TVнасвоємуYouTube-каналі.

У космічногоапаратабудевсьогоодиншанссістинапланету.Під часпосадкизв'язокзInSightперерветься-цечасвченіназивають"шістьмахвилинамижаху",оскількивцейперіодконтролюватиапаратбуденеможливо,іможнатількисподіватисянаправильноналаштовануінженерамиавтоматику.Подібневченівипробовувалипід часприбуттямарсоходаCuriosityв 2011 році.

nasa-mars-insight-landing
Зонд-лабораторія InSight після посадки на Марсі
Фото: NASA

InSight увійдеватмосферуМарсанашвидкості 20600 км/годівсьогоза6хвилинповиненсповільнитьсядо12км/год,щобпровестим'якупосадку.Зондбудевикористовуватитехнологіїприземлення,задіянівуспішніймісіїPhoenix2008 року:гальмуванняоб атмосферузробитьбалістичнийпарашут,аслідомбудутьактивовані12двигунівізондм'якосяденатриніжкиврайонівулканічногонагір'яЕлізій.

Зонд InSight, запущенный 5 мая 2018 года, будет неподвижным после посадки – он представляет собой автономную лабораторию по исследованию Красной планеты. Миссия аппарата рассчитана на изучение внутреннего строения и состава Марса – для этого InSight оснащен сейсмометром. Стоимость программы обошлась космическому агентству в 480 миллионов долларов, а сама миссия рассчитана на 720 дней – в этого времени InSight будет изучать внутреннюю структуру Марса, регистрируя подповерхностные толчки.

Нагадаємо, що раніше NASA загубили на Марсі ровер Opportunity і очікує важливий дзвінок з Червоної планети. Також раніше на поверхні Марса був виявилений древній артефакт з Земліа на фотографіях NASA виявили мертвого інопланетянина