NASA отримало найбільш високоякісне відео з космосу

Таке відео здатний відтворити не кожен домашній комп'ютер

Відео знято за допомогою камери RED Helium.

NASAвпершепублікуєвідеозкосмосуврекордновисокійроздільній здатності-8K(8192×4320пікселів).Таке відеоздатнийвідтворити некожендомашнійкомп'ютер.

ВідеознімалинаМіжнародній космічнійстанціїза допомогоюкамериRED Helium.КамеруREDвідправилинастанціющевквітні.

Отриманийвідеоматеріалопублікувалиу відкритомудоступінаYouTube,щобкожензмігна власні очіпоспостерігатизароботоюастронавтіввдокладнихдеталях.Смартфони невзмозівідтворюватитакевідео,томукращедивитисянакомп'ютері.

chrome_2018-11-04_22-21-14_01
Як увімкнути режим 8K на YouTube
Фото: YouTube

Щобнасолодитисярежимом8K(4320P),необхідний4-ядернийкомп'ютерзпроцесоромIntel Core i54690абовище,атакожвідеокартане нижчеNvidia GTX1060.

Нагадаємо, що раніше NASA побачили в космосі жахливе видовище, яке було записано з висоти 410 ілометрів з борта МКС. А влітку агентство оприлюднило послання для інопланетян, відправлене разом з зондом "Вояджер".

Джерело: Naked-science