Знайдено джерело вродженого інтелекту

Знайдено джерело вродженого інтелекту, фото to-name.ru

Учені з Нідерландів, Швеції, Великобританії та США виявили 40 генів, відповідальних за вроджений розвиток у людини інтелекту. Відповідне дослідження опубліковане в журналі Nature Genetics.

Відшукати ці гени фахівцям вдалося за допомогою метааналізу робіт, що включають дані майже про 80 тисяч осіб європейського походження, в тому числі дітей.

З 40 генів 11 були знайдені повногеномним пошуком асоціацій, а 29 – повногеномним аналізом асоціацій. Їх експресія в основному здійснюється в головному мозку і пов'язана з розвитком нервових клітин.

Існує дві конкуруючі точки зору на формування людського інтелекту. Згідно з першою, за його високий рівень відповідають спадкові чинники, друга точка зору відводить в цьому вирішальну роль вихованню і зовнішньому оточенню.

Джерело: Lenta.ru