Названий головний фактор відновлення жіночих грудей після вагітності

До своїх висновків вчені прийшли, провівши експерименти на мишах

Названий головний фактор відновлення жіночих грудей після вагітності

Британські медики відстежили процеси, які відбуваються з жінкою після того, як вона припиняє грудне вигодовування дитини. Дослідження опубліковане в журналі Developmental Cell, коротко про неї повідомляє видання New Scientist.

Вирішальну роль в здоровому відновленні жіночих грудей після завершення періоду годування дитини молоком вчені визнали за білком Rac1 і однойменним геном. Їх нормальне функціонування не дозволяє клітинам, які гинуть після виконання своєї функції, привести до запалення молочних залоз.

До своїх висновків вчені прийшли, провівши експерименти на мишах. У гризунів видалили ген Rac1, в результаті чого у самок відразу після першого годування виникло запалення молочних залоз, так що вони виявилися нездатними до подальшого виробництва молока.

Причиною цього є відсутність регулювання з боку Rac1, в результаті чого величезна кількість мертвих клітин видаляється стандартним способом – фагоцитозом. Саме з впливом Rac1 медики пов'язують можливий розвиток раку молочних залоз у жінок, які народили.

Джерело: Lenta.ru