Виявлено галактику, яка народжує зірки з неймовірною швидкістю

Астрономи зробили нове відкриття. Фото: AFP
Астрономи зробили нове відкриття.
Фото: AFP

Астрономи з Університету штату Флорида в Гейнсвіллі (США) виявили галактику, яка переживає справжній бум зореутворення, пише видання Phys.org.

Повідомляється, що відкриття зробила група астрономів під керівництвом Цзинчже Ма. Вчені використовували дані, отримані за допомогою телескопів Chandra і Australia Telescope Compact Array. Вони досліджували нещодавно відкриту галактику, відому як SPT 0346-52.

Ця галактика знаходиться на відстані 12,7 мільярда світлових років від Землі і спостерігається в критичній фазі еволюції. Вона показує космос таким, яким він був приблизно через один мільярд років після Великого вибуху.

Встановлено, що зірки в ній формуються зі швидкістю близько 4500 мас Сонця на рік. Це є однією з найбільших швидкостей зореутворення серед відомих науці галактик.

Підраховано, що SPT0346-52 народжує зірки в тисячі разів швидше, ніж Чумацький Шлях.

Нагадаємо, астрономи відкрили новий квазисупутник Землі.