Виявлене загублене місто майя виявилося полем конопель

Археолог розвінчав сенсаційне відкриття школяра

Стародавнє місто Майя. Фото: Damn
Стародавнє місто Майя.
Фото: Damn

Сліди стародавнього "міста" майя, які, на думку Канадського космічного агентства, виявив 15-річний школяр, є конопляним полем. До такого висновку прийшов археолог Джеффрі Брасвелл з Каліфорнійського університету в Сан-Дієго. Про це повідомляє видання Wired.

Брасвелл тривалий час працює разом зі своїми студентами та аспірантами в даній ділянці джунглів Юкатана. З вченим згодні його колеги, які раніше вважали теорію школяра з Квебека Вільяма Гадурі псевдонауковою.

Раніше Гадурі заявив про виявлення міста, зіставивши зоряні карти майя з картою їх найбільших поселень. Школяр спробував зіставити розташування стародавніх міст з картою зоряного неба і таким чином прийшов до висновку про можливість існування поселення.

Висновки вченого з ентузіазмом сприйняли фахівці Канадського космічного агентства. Школяр виступив перед вченими, розповів їм свою теорію. Тоді ж канадські фахівці заявили, що для перевірки висновків Гадурі необхідно спорядити експедицію в джунглі Юкатана.

Джерело: Lenta.ru