Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.
Прийняти
Головна Сьогодні

Огляд чотирьох нових додатків для смартфона: страховка "одним пальцем" і захист від перегріву на сонці

Сервіси для гаджетів допоможуть в роботі, на відпочинку і в подорожі


Смартфони стають справжніми персональними помічниками.
Смартфони стають справжніми персональними помічниками.

Приложения для мобильных устройств шаг за шагом завоевывают все новые области человеческой деятельности. Разнообразные сервисы, рассчитанные на использование в смартфонах и планшетах, существенно облегчают нашу жизнь и предоставляют уникальные, недоступные прежде возможности и перспективы. Редакция "Сегодня" предлагает читателям несколько примеров подобных мобильных сервисов.

ОХОРОНА ПРАВОПОРЯДКУ

Всупереч нашим бажанням, всі ми можемо стати жертвами злочинців. Для кожного потерпілого його біда – найголовніша. І якій-небудь гламурній панночці обов'язково потрібно бути в курсі того, як просуваються пошуки витягнутого з її сумочки айфона – точно так само, як роботязі, у якого злодії винесли з квартири все, нажите наполегливою працею. Дослідження аналітичного центру IPPR (Великобританія) свідчать: перебування в невіданні про хід розслідування є найважливішою причиною розчарування для жертв злочинів і підриває їхню довіру до правоохоронної системи.

Сервіс TrackMyCrime, запропонований компанією Microsoft, якраз дозволив позбавити взаємини громадян і правоохоронців від подібних витрат. Розробка успішно використовується в декількох країнах. Так, її застосовує поліція кількох регіонів Канади та Австралії. Сервіс дозволяє кожному, з ким сталася надзвичайна подія, про що складено відповідний протокол, отримувати інформацію про хід розслідування в режимі реального часу. Повідомлення приходять на скриньку електронної пошти або за допомогою смс. Крім того, потерпілий може оперативно зв'язатися з офіцерами, які ведуть розслідування, щоб уточнити якісь деталі або повідомити нові.

new_image2_388

TrackMyCrime. Полегшує спілкування громадян і поліції

СТРАХУВАННЯ: ОДНИМП@ЛЬЦЕМ

Такавеликасферадіяльності,якстрахова справа,тежне можеобійтисябездіджитал-змін.НещодавностраховагрупаАСКАдаластартінноваційногопроектуОДНИМП@ЛЬЦЕМ.Одназі складовихпроекту-мобільний додаток"Портфель".Вінпринциповополегшуєоформленняпродажустраховихпродуктівісприяєпопуляризаціїстрахування-зарахунокзалученнялюдей, якіраніше непрацюваливякостістраховихагентів.

Сервіс"Портфель"дозволяєза допомогоюсмартфона,планшетаабокомп'ютерапродаватистраховкиіотримуватиприцьомудодатковийзаробіток,паралельнозосновноюпрофесійною діяльністю тобто можналегкопоєднуватисвоєосновнемісцероботизпродажемстраховок,використовуючитількисвійгаджет.Директорпоальтернативних каналахпродажівАСКАКостянтинДжерихзазначає,щоновий мобільний додатоктакожвідповідаєтенденціїтотальногопереходунаелектроннідокументитазникненнязвичнихвсімпаперовихполісів.

"Розробляючи "Портфель",мивраховували,щомолоде поколіннявважає за кращематисправузцифровимидокументамивящикуелектронноїпошти,вхмарі тощо.",-пояснюєпанДжерих.

Щоб приєднатися до проекту ОДНИМП@ЛЬЦЕМ і почати продавати страховки через додаток, потрібно подати заявку на сайті (rabota.aska.ua). Після консультації з менеджером претендент отримає на свій e-mail посилання на сторінку сервісу, логін і пароль для входу. Потім буде коротке онлайн-навчання: відеоуроки з наочною інфографікою, невеликі інформаційні матеріали про страхові продукти компанії. Далі – черга тестування. На перевірку знань йде 10 хвилин. Причому один загальний тест обов'язковий, а інші (про страхові продукти) претендент може здавати вибірково, залежно від того, з якими видами страхування він збирається працювати в майбутньому.

new_image4_273

ОДНИМП@ЛЬЦЕМ. Сервіс спрощує процес продажу страховки

НА ВАРТІ ЗДОРОВ'Я

Надмірне перебуваннянасонціне вітаєтьсямедиками, оскількиможезагрожувативеликиминеприємностямидляздоров'я,та йпростобезнадійнозіпсувативідпочинок:обгоритьлюдиначерез недоглядвпершідніперебуваннянакурорті-іпотімпросидитьполовинувідпусткивномері!

Мобільний додатокWolfram Sun Exposureякразістворенодлятого,щобуберегтикористувачавідтакихнеприємностей.Віндопомагаєвизначитичас, якийлюдинаможесобідозволитипровестинавідкритомусонці,взалежностівідтипушкіри,часудоби,регіонусвітуінавітьпоказниказахистувикористовуваного неюкремудлязасмаги.Ащеможерозрахуватиоптимальнутривалістьперебуваннянапляжідляотриманняідеальноїзасмаги.

new_image3_331

Wolfram Sun Exposure. Допоможе не обгоріти під час відпустки

ЦИВІЛЬНА АВІАЦІЯ І ТУРИЗМ

Авіаперельоти-одназ найбільшвисокотехнологічнихсферлюдськоїдіяльності.Цілкомприродно,щовонасталаблагодатним грунтомдляствореннябезлічідодатків,якихзнадоблятьсяпасажирунавсіхстадіяхподорожі.Наприклад,Flightradar24-публічнийвеб-сервіс,який представляєнагеографічній картіположеннярухомихвданиймоментлітаків.

Flightradar24цікавийскоріше несамомумандрівникові(часто-густорухлайнераза маршрутомпоказанонамоніторахвсалоні),атим,хтоз якихосьпричинхотівбивідстежуватипереміщенняпевноголітака.Задавшиномеррейсу,можнаотриматинаступнідані:типлітакаійогофото,бортовийномеріналежністьдоавіакомпанії,аеропортвідправлення/прибуття.Інайкорисніше-побачитистанлайнеранакарті.

ЗовсімнедавноFlightradar24об'єднавсящезоднимцікавимсервісом-FlightDiary.Цей"щоденникпольотів"впорядковуєінформаціюпроперельоти,видаєнаочнукартуіцікавустатистику(який часзаріккористувачпровівнабортулітака,найбільшвідвідуванийулюбленийаеропорт тощо.).Підкінецьрокусоцмережівжекількароківрясніютькартами,створенимипідFlightDiary,наякихщасливчикигордовідзначаютьсвоїмандрипосвіту.

new_image_400

Flightradar24 розповість про кожен пасажирський рейс

БАНКІВСЬКА СПРАВА: КРЕДИТНА ІСТОРІЯ

Загальновідомо,щокредит-річвідповідальна,ібезвагомихпричинпроситигрошіубанкуне варто.Протечасто-густодоводиться.Заразперевіркакредитноїісторіїпотенційногопозичальникасталаобов'язковою процедуроювбудь-якому банку.Нерідкоприперевірціспливаютьякісьнеприємніабонесподіванідляклієнтанюанси,наприкладпростроченіплатежіприпогашеннірозстрочкитощо.Томутим,комудоводитьсячастозвертатисядофінансовоїдопомогибанків,потрібнопостійновідстежуватистансвоєїкредитноїісторії.

Мобільний додаток"Кредитнаісторія"від"ПриватБанку"дозволяєтриматиситуаціюпідконтролемза допомогоюсмартфона.Вінзабезпечуєшвидкийізручнийдоступдо данихкористувача,що містятьсявбазіУкраїнськогобюрокредитнихісторій(УБКІ),контрользазмінамиперсональноїінформації(плюсможливістьоскаржитиїх)ібезпосереднійконтактзпредставникамиБюро.

"Кредитнаісторія"-показовий,але неєдиний додаток,який"ПриватБанк"пропонуєклієнтам.Нещодавнобанкпредставив,наприклад,кількасервісів,що дозволяютьоплачуватикомунальніплатежі,парковкуірахункиврестораніза допомогоюсмартфонаіQR-коду.

Читайте найважливіші новини в Telegram, а також дивіться цікаві інтерв'ю на нашому YouTube-каналі.

Джерело: "Сегодня"

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів