Відкрито дивовижний факт про далеких предків людини

У доісторичні часи всі плацентарні ссавці мали набір з п'яти генів

Є одна велика схожість. Фото

Фахівці з Каліфорнійського університету в Берклі (США) провели аналіз геномів 107 різних видів ссавців і прийшли до висновку, що далекі предки людини були переважно комахоїдними.

У багатьох сучасних ссавців вчені виявили фрагменти генів, що відповідають за засвоєння хітину. Генетики припускають, що це нагадування про далекі часи, коли предки багатьох сучасних ссавців, в тому числі і людини, харчувалися комахами. Лише після загибелі динозаврів, які знаходилися на вершині харчового ланцюжка, багато ссавців змінили свій звичний раціон
.

Відзначимо,щобільшраннідослідженняпоказали,щоусучаснихлюдейзбереглисягени,що дозволяютьперетравлюватижуків.Ціжфрагментигенівє спільними якдлялюдей,такідляіншихссавців,щодозволяєстверджувати:цюхарактеристикувсімиуспадкуваливідспільних предків-першихплацентарнихссавців.

Відповідно до наукової теорії, в доісторичні часи всі плацентарні ссавці мали набір з п'яти генів, що відповідають за засвоєння хітину. На сьогоднішній день п'ять функціональних генів, що дозволяють перетравлювати хітин і виробляти необхідні для цього шлункові ферменти, збереглися тільки у деяких тварин, наприклад, у броненосців і трубкозубів. У сучасних бізонів, гібонів і верблюдів зберігся лише один такий робочий ген, а тигри, носороги і білі ведмеді і зовсім обходяться без нього.

Про те, які кліматичні зміни прогнозують вчені, дивіться на відео нижче