Палеонтологи відкрили новий вид тиранозаврів

У висоту Daspletosaurus horneri досягав 2,2 метри, в довжину – 9 метрів

Тиранозавр

Палеонтологи з Австралії і США відкрили новий вид тиранозаврів, який назвали Daspletosaurus horneri, повідомляється в журналі Scientific Reports.

За даними вчених, кістки тварини були знайдені в американському штаті Монтана. З'ясувалося, що в висоту динозавр досягав 2,2 метри, в довжину – 9 метрів.

При цьому передня частина голови тиранозавра була покрита захисним шаром з плоских лусочок з високою тактильною чутливістю. Ймовірно, цей захист і чутливість допомагали Daspletosaurus horneri ідентифікувати жертву і захоплювати здобич.

У той же час морда у них нагадувала таку, як у сучасних крокодилів.

Вчені відзначають, що Daspletosaurus horneri жили в пізньому крейдяному періоді (близько 66-100 мільйонів років тому).

Тиранозавр є одним з родів динозаврів. Великі хижі тварини мешкали на території сучасної Північної Америки. Палеонтологи поки не знають точної кількості видів динозаврів.

Джерело: Lenta.ru